مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-19حوادث

دستگیری اعضای باند 4 نفره شرور/ اجرای طرح امنیت محله محور در شاهرود


 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عاملان چاقو کشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علیرضا شایینی 27 مهر بااعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در یکی از شهرک های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 14 رودیان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، گفت: با تحقیقات تخصصی و بررسی های به عمل آمده توسط پلیس، عاملان چاقو کشی کمتر از 12 ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات همزمان و غافلگیرانه 4 متهم اصلی پرونده در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ شایینی تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه کیفری و شرارت بودند و میانگین سن آنان 20 سال است در تحقیقات اولیه پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و هنجارشکنان تاکید کرد: مدافعان امنیت مردم هرگونه ناامنی و اخلال در نظم و امنیت را برنمی تابند و به شدیدترین نحو ممکن با آن برخورد می کنند.

اجرای طرح امنیت محله محور در شاهرود همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 نفر معتاد توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند 4 نفره شرور/ اجرای طرح امنیت محله محور در شاهرود

دستگیری اعضای باند 4 نفره شرور/ اجرای طرح امنیت محله محور در شاهرود